Iedere maand kans Unieke beren combinatie Met € 10 maak je al kans op € 1 miljoen

KiKa en de KiKa Loterij

Onze ambitie

Op naar 100% genezing van kinderen met kanker

Sinds de oprichting van KiKa in 2002 stijgt de overlevingskans van kinderen met kanker iedere 5 jaar. Was het destijds rond de 75%, nu genezen meer dan 80% van de kinderen met kanker. Goed nieuws maar ook nog steeds slecht nieuws voor meer dan 80 gezinnen en families per jaar die een kind verliezen. 

Samen met de ondezoekers en kinderoncologen van het Prinses Maxima Centrum gaan we de komende jaren voor 100% en daar is nog veel extra geld voor nodig.

Onze doelen

Extra financiering voor onderzoek naar meer genezing en betere behandelingen.

KiKa wil met haar loterij meer geld voor onderzoek realiseren. Niet alleen voor meer genezing maar ook voor betere behandelingen met minder bijwerkingen en gevolgschade die de kwaliteit van leven van kinderen die genezen zijn, negatief beïnvloeden.


KiKa en de Impact Loterij

KiKa werkt samen met Impact Loterij die een vergunning heeft verkregen om in Nederland een Goede Doelen Loterij te organiseren. KiKa heeft het exclusieve recht om jaarlijks gedurende de looptijd van de vergunning 13 trekkingen te organiseren samen met Impact Loterij. Maar liefst 50% van de loterijopbrengst komt ten goede aan het werk van KiKa. De overige 50% wordt aangewend voor prijzen, kansspelbelasting, werving en behoud van deelnemers en de organisatie van de loterij.

Impact Loterij


De KiKa Loterij is een initiatief van KiKa en Impact Loterij. De KiKa loterij wordt georganiseerd onder de vergunning van Impact Loterij met kenmerk 01.042.958 en afgegeven op 16 oktober 2018. Impact Loterij is opgericht in 2017 met als doel om meer goede doelen te helpen met het realiseren van hun ambities met impact! Vandaar de naam: Impact Loterij.

Cookievoorkeuren

Functioneel. Noodzakelijk om de website te laten functioneren.

Analytisch. Om bij te houden hoeveel mensen de website bezoeken.

Tracking. Om je een zo goed mogelijke ervaring te geven, de website te verbeteren, jou relevante informatie en advertenties te laten zien, en voor social media. Inschakelen